vaf | vitalogy.de and fans [pearl-jam.de]


Mike auf Kristen Ward's "Drive Away" Album

Offline J

  • vaf | Yellow Ledbetter
  • *****
    • Beiträge: 873
    • Geschlecht:Weiblich
am: 21. Februar 2008 um 13:01
Kenne die Dame nicht, aber hab zufällig das hier gefunden:

Kristen Ward's "Drive Away" Special Pre-Sale Offer!
We are so excited to announce that Kristen Ward's lastest release titled "Drive Away", featuring special guest Mike McCready of Pearl Jam, is now available for pre-sale. The record is scheduled for release in April of 2008, but pre-sale orders will be shipped 2-4 weeks prior to the official release date. "Drive Away" was recorded at Seattle's Chroma Sound Studio. Produced by Bradley Zeffren, the record features some of Seattle's finest musicians including Andy Stoller (Tracy Chapman), Mike McCready (Pearl Jam), Gary Westlake (Peter Frampton, Kim Virant), Jeff Fielder (Sera Cahoone) and many more. This record rocks!

http://www.kristenward.com/
Und ich habe mich so gefreut!
sagst du vorwurfsvoll.
Du hast dich gefreut. -
Ist das nichts?

Marie von Ebner-Eschenbach


Offline bobafett

  • vaf | Team-Mitglied
  • vaf | Man Of Golden Words
  • ************
    • Beiträge: 11.662
    • Geschlecht:Männlich
  • It Takes a Nation of Millions to Hold Me Back
Antwort #1 am: 06. Mai 2008 um 00:47
Die Platte ist mittlerweile dank der ungewöhnlichen "Adoptiere ein Lied" Aktion fertig und Mike ist tatsächlich dabei.

Ich hätte mir die Dame wohl nie angehört, vielleicht weil sie auf dem Flight to Mars Konzert dieses Jahr gespielt hat, aber nun habe ich mal auf der myspace Seite reingehört und die ist richtig gut.

Hätte ich nie gedacht, das eine Anfang 20 jährige solch eine Stimme haben kann, die Musik wird sicher einigen zu amerikanisch sein.

Mikes Beitrag ist auf With you again nicht zu überhören, ein richtig schönes Solo.

myspace
I go through all this before you wake up
So I can feel happier to be safe up here with you